foto1
Tire Service text caption 1
foto1
Tire Service text caption 2
foto1
Tire Service text caption 3
foto1
Tire Service text caption 4
foto1
Tire Service text caption 5


WYNIKI  SZKOLNEGO

KONKURSU  CZYTELNICZEGO     

  „ZOSTAŃ  MISTRZEM BAŚNI  ANDERSENA”

 

15 marca 2022r. w naszej szkole odbył się szkolny konkurs czytelniczy „Zostań mistrzem baśni Andersena”. Konkurs przeprowadzony był w formie pisemnej. Uczniowie klas drugich i trzecich

wykazali się znakomitą wiedzą o baśniach Hansa Christiana Andersena i ich bohaterach oraz o autorze i cechach baśni. Zadanie konkursowe polegało na rozwiązaniu: quizu „Czy znasz baśnie Andersena?”, zagadek „Jaka to baśń?” i „Krzyżówki z Andersenem”.

 

 

Wyniki konkursu:

1.      Hanna Kamać kl. 2A – I miejsce (50 punktów)

2.      Krystian Maliszewski kl. 3B – II miejsce (49 punktów)

3.      Zofia Zychowicz kl. 3A – III miejsce (47 punktów)

 

Wyróżnienia:

1.      Kacper Jarosławski kl. 3B (44 punkty)

2.      Agata Chodkiewicz kl. 3A (43 punkty)

3.      Patrycja Świńczak kl. 3A (43 punkty)

4.      Filip Pyra kl. 2B (40 punktów)

 

 

 

 

Wszystkim uczestnikom konkursu dziękujemy za udział, laureatom i osobom wyróżnionym serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

                                                          Organizatorzy:

                                                          Magdalena Głuchowska

                                                          Bernadeta Wiechowska

 



X-lecie

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Read More

Title 2

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Read More

Title 3

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Read More

Title 4

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Read More